Obsługiwane przez usługę Blogger.

Archiwum bloga

Szukaj

Text

blabal bala kotki dwa

By 8/28/2014

Długo zastanawiałam się nad tym blogiem, co chwila zmieniałam zdanie, miesiącami rozważałam czy w ogóle spróbować - ostateczna decyzja zapadła ostatniej nocy. 

Jestem! Od dzisiaj na tej stronie pojawiać się będą moje luźne przemyślenia na różne tematy - pomysłów mam wiele i mam nadzieję, że będziecie mi towarzyszyć.

 

Nie chcę zamykać się na żaden temat, nie chcę ograniczeń i niepotrzebnych etykietek. Mam za to ochotę na rozwijanie siebie i mojego pisania - o tym co mnie inspiruje, denerwuje, co lubię, a co nie. Znajdzie się tu wiele moich opinii z punktu widzenia młodej kobiety, tematyka będzie naprawdę różnorodna.
Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj do zakładki O MNIE, polub mnie na Facebooku i obserwuj blog. Postaram się by czas tu spędzony nie był dla Ciebie stracony :)

You Might Also Like

0 komentarze